Vrátenie a reklamácia

Ak ste sa dostali do tejto sekcii, veľmi nás mrzí, ak niečo nie je s tovarom v poriadku. Z toho dôvodu sme pre Vás pripravili jednoduchý spôsob reklamácie a vrátenia tovaru. Záleží nám na Vašej spokojnosti. V prípade akýchkoľvek otázok sme Vám denne k dispozícií na e-mailovej adrese info@spiazi.sk

Vrátenie tovaru

V prípade, že ste spotrebiteľ, máte podľa §7 zákona č. 102/2014 Z.z., právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu a to do 14. kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar ste povinný zaslať do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy.

Vrátenie do 14. dní od prevzatia tovaru

Žiadame Vás, aby ste nepoužitý tovar vrátili v pôvodnom, nepožívanom 100% stave. Originálne balenie nie je povinnou súčasťou vrátenia.

Peniaze odošleme na Váš bankový účet uvedený vo VRATKOVOM alebo REKLAMAČNOM FORMULÁRI do 14 dní odo dňa prebratia vráteného tovaru. Reklamácie aj vrátenia sa snažíme vybaviť čo najskôr.

Vážení zákazníci, právo na odstúpenie od zmluvy máte 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Zároveň Vás žiadame o dodržanie povinnosti, ktorá hovorí, že spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar určený na vrátenie späť.

Možnosti vrátenia tovaru:

Vrátenie prostredníctvom podacieho miesta Packety za poplatok 1€

Vrátenie zaslaním na adresu

Adreasa na vrátenie tovaru priamo na adresu:

Joy28 s.r.o., P. O. BOX 6, Masarykova 2, 08001 Prešov

Upozornenie: Vrátený tovar nám neposielajte na adresu firmy. Tovar zaslaný na adresu firmy nedokážeme prebrať. Rovnako ani tovar na dobierku nebude prebraný. Ďakujeme za pochopenie.

Dokumenty k stiahnutiu

VRATKOVÝ FORMULÁR

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Reklamáciu vybavíme do 30 dní, od kedy obdržíme tovar.

Reklamácia, ktorá prebehne v zákonnej lehote – 24 mesiacov odo dňa prebratia tovaru, je pre spotrebiteľa bezplatná. 

V prípade akýchkoľvek otázok, nás prosím kontaktujte e-mailom na info@spiazi.sk

Dôležité informácie k vráteniu

Zákazník zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Pri vrátení produktu Vám budú zaslané všetky uhradené finančné prostriedky za konkrétny produkt, vrátane sumy poštovného a balného. Za takíto vrátený produkt obdržíte 100% sumy späť a to do 14 dní od prijatia tovaru v sídle firmy.

Produkty nám viete bezplatne vrátiť prostredníctvom odberného miesta Packeta (bližší postup uvádzame v odseku „Možnosti vrátenia tovaru)  alebo droučením na vaše náklady na adresu skladu: 

Vážení zákazníci, pri vykonaní akejkoľvek reklamácie je nevyhnutné, aby ste nám poškodený tovar poslali, prostredníctvom vyššie opísaného postupu. 

Bez dodania poškodených produktov, nie je možné reklamáciu zrealizovať.  

Fotky, správy, e-maily alebo iné formy reklamácie sú bez zaslaného produktu NEPLATNÉ. 

Bližšie informácie o reklamačnom poriadku si môžete potrieť na tomto linku – Všeobecné obchodné podmienky